Nočko, pa enga Jonasa za pomočko
Objavil blitz, dne 21.11.2008
Zloglasni pomik risanke v zgodnejši termin zaradi predvajanja Strasti tik pred dnevnikom me je pripravil do skoraj neverjetne žrtve – danes sem si ogledal tole čudo. Kaj naj rečem? Da sem razočaran? Seveda nisem, ker tovrstnih žajfnc ne gledam in mi je pravzaprav vseeno zanje. A ker sem vendar v štirih desetletjih tuzemskega žitja le nabral nekaj minut izkušenj ob latinskoameriških neskončnicah, lahko vseeno izrazim razočaranje.
Primerjava z NMK itak ni možna, slednja, ki je doslej sicer veljala za pojem abotnosti, je v primerjavi s Strastmi kandidatka za tujejezičnega oskarja.
Kaj očitam Strastem? Načeloma le to, da so jih vrinili v tako neprimeren termin. To pa zato, ker so preprosto zanič. Ne ponujajo popolnoma nič. Zgodbe vsaj danes ni bilo, če ne bi vmes vrinili vremenske napovedi, bi najbrž zaspal. V bistvu gre za neke dialoge kar tja v en dan. Dialogi v pisarni, dialogi po telefonu, dialogi na barki in dialogi v bifeju. Zgodbe pa ni skoraj nič, morda toliko, kot v povprečnem porniču, a žal brez seksa. Podobni so tudi igralci, v kolikor sploh gre za igralce. Glede na to, da skoraj nikogar ne poznam, so morda celo naturščiki. Vsekakor pa gre z Jonasom na čelu za tretje ali celo četrtorazredno igralsko zasedbo, večina pa namesto igre ponuja mimiko pornoigralcev. Edina svetla izjema je moment v najavni špici, ko me Jonas neverjetno spominja na mamo Walsh iz Beverly Hills 90210.
V glavnem, to žalost so ponudili našim otrokom za lahko noč. Nimam kaj dodati. Ko sem videl, javno pismo Jonasu, sem se že naivno razveselil, da ga bo sam presvetli Crnkovič pozval, naj se skine s termina za risanko. Ampak naš intelektualni cvet se raje ukvarja z igračami za odrasle snobe v predklimatičnih letih.


21.11.2008 21:10
Svoje mnenje sem napisala že pod prejšnjim prispevkom … zato samo še dodatek noviteti! Ja, mnogo preveč pričakuješ od Crnkoviča … hehe …
21.11.2008 21:20
Jaz sem zdaj dobil fantastično idejo.
Zakaj ne bi v tem času predvajali porničev?
21.11.2008 21:22
Hvala za info, simona, je že viden. Jah, saj sem že razmišljal, da bi kak blog o Crnem napisal, ampak dokler njegovi blogi ne bodo v šolskih čitankah, se bom zadržal.
21.11.2008 21:24
Ma daj, telefon je najbolj pomembna reč na svetu!
Tapravi poslovneži, ki obračajo res velike denarje, pa itak ne uporabljajo drugega kot funkcije telefoniranja in mogoče bluetootha. Za ostalo zajebancijo itak nimajo časa.
Sam dobro vem, ker imam tudi nekakšen poslovni telefon. Z WiFi je sama jeba, koledar uporabljam, ampak če bi imel tajnico, bi ga nehal.
21.11.2008 21:43
Jaz resnično upam da si se hecal. A res si gledal Jonasa v terminu risank?
No ja, priznam, da sem tudi jaz poškilil in je zadeva res čisto brez veze. Upam, Jonas, da to bereš. Sicer pa saj tudi on to zelo dobro ve, ampak saj vemo kako je to v tej ljubi Sloveniji.
SAM DA JE DNAR
21.11.2008 21:43
zelo dopadljivo in kruto resnično je zapisano:
“Vsekakor pa gre z Jonasom na čelu za tretje ali celo četrtorazredno igralsko zasedbo.”
21.11.2008 22:29
chef, vse ob svojem času. Step by step
david, res, zanimalo me je, kaj RTV ponuja otrokom. tudi jaz sem prepričan, da Jonas šteka…
ElQurc,
21.11.2008 23:16
Itak je bistvo žajfnic po svetu, da igrajo totalni abervezni petorazredniki, ki kot omembe vredni igralci ne morejo uspet. Pri nas pa zaplet … ali so določeni igralci, ki naj bi bili omembe vredni, pravzaprav petoligaši, ki nam jih servirajo včasih celo kot slabše plačane prvoligaše v primerjavi z bolj realnim petoligaškim angažmajem … hehe …
22.11.2008 00:20
Nočko. Upam, da ne bom sanjala o Jonasu.
22.11.2008 10:21
simona, petoligaši? No, saj pravim, da ste dame bolj ostre sodnice od nas decev.
olna, dobro jutro. Si dobro spala?
22.11.2008 11:35
Blitz, ‘bro jutro. Spala sem odlično, sanjala sem takšen potpuri, da se mi še zdaj vračajo v spomin koščki. Med drugim so se mi pomešali Janševi in Pahorjevi ministri, nekateri moški pa v ženski varianti! Le kaj le to pomeni?
Simona, bodi malo bolj usmiljena. Imamo odlične igralce, ampak tržišče zanje je majhno. In ker je od nečesa treba živeti, igrajo pač tisto, kar jim ponudijo. Predstavljam si, da je to zanje včasih večja frustracija kot za nas, ki jih gledamo.
22.11.2008 15:57
@Olna:
Ko bi bila frustra vsaj še močnejša, da bi se nehali poniževat pred nami. Najbolj zanimivo je namreč to, da obstajajo odlični igralci, ki zelo pazljivo in spoštljivo ravnajo s svojim igralskim renomejem, četudi se zato odpovejo kakšnim bolj eksotičnim počitnicam, medtem ko na drugi strani ravno ti, ki sprejemajo drek, sploh niso nevemkakšni reveži, da bi lahko rekli, o, ubogi slaboplačan odličnež, nekaj pa moraš nesti v usta. No, je pa odličnost vprašljiva … hehehe …
23.11.2008 09:01
olna, ne mene spraševat, se boš morala na kakšno jasovidko obrniti. Ampak previdno …
23.11.2008 17:06
Joj pa res! Ne boš verjel, ampak če le lahko gledam risanke, da se lahko o njih pogovarjam z otroci v vrtcu. Moja najljubša je Bacek Jon. Ful kul je. Ne bi smeli zamikati termina, pol ure prej je prezgodaj. Verjetno so se zgledovali po Hrt. Ta slovenska žajfnica ni ne vem kaj. Ker sem se navlekla neke hrvaške žajfnice lahko primerjam: strasti nimajo dramatične glasbene podlage, igralci niso snemani od blizu,( kako se strokovno reče takšnim kadrom?), zgodbe so takoooo navadne, Jonas pa kot, da ne igra, takšen je kot vedno. Je to dobro ali ni? Kaj pa vem?
23.11.2008 17:10
Hvala
. Jaz ostajam pri Animal, Discovery …
23.11.2008 20:42
Jasna, Backa Jonasa pa ne poznam. Ziher je zanimiv.
Zgodba v Strasteh navadna? Si imela srečo, jaz sploh nisem nobene zgodbe opazil
Porednica, tudi Discovery se mi ne zdi več tako dober, kot je bil. Včasih sem res rad gledal oddaje o obeh svetovnih vojnah, zdaj pa jih več ni. Kadarkoli vklopim, tiste severnomorske rake lovijo.
No, rad pa gledam onega tipa od Ultimate survival. Že jaz požrem vse, kar vidim, tisti tip pa je še hujši.
23.11.2008 20:54
Blitz, imaš prav vendar je zame to še vedno bolje kot naša TV.
Na Animalu pa najraje gledam Angleža.
24.11.2008 01:41
Bacek Jon je poslovenjen naslov, izvirnik je angleški. Na sporedu je ob sredah na SLO1 pred telenovelo. Dej poglej, če imaš možnost pa povej ali je tebi in tamalim všeč. Sem otročja? Ko sem napisala, da izjave igralcev niso podkrepljene z dramatično glasbo ( tako kot so v vseh normalnih telenovelah ) sem se spomnila, da to stane. Glasba ni zastonj. Ko sem uprašala tamale v vrtcu ali še vedno gledajo risanko pred spanjem mi je neki fantek povedal, da mu ati reče: “Tam imaš Jonasa pa ga glej!” Torej tvoj naslov je ravno pravšnji.
24.11.2008 20:05
porednica, kakšnega Angleža? Beckhama?
jasna, ravno ob sredah imajo naši pamži aktivnosti do večera, zato bo malo težka. Ampak bom poskusil ujeti. Otročji smo pa vsi, ali ne? Bog ne daj, da bi nas samo resni filmi zanimali. Seveda glasba stane, še Fredija Milerja ne dobiš zastonj. Pa tudi scenariji niso brezplačni.
Tale z “tam imaš Jonasa…” je pa močna, hahaha
25.11.2008 10:28
Mogoče smo mi tukaj na blogih res nekoliko otročji, ampak ljudjem, ki se ukvarjajo z resnimi posli se to pozna na obrazu, izgledajo postarani. Crni je zadnjič napisal, da se je Pahor v dveh mesecih postaral ( meni se ne zdi ) ampak, ko sem zadnjič videla Janšo pri primopredaji poslov se mi je zazdel kot tak starček. Pa je star 50. Če ga primerjam z J.M. Jarrom, ki je 60 ali pa nekaterimi rokerji izgleda star. Torej Crni je imel prav, ko je napisal, da kaj politika naredi iz človeka. Zadnjič, ko me je prijateljica poklicala in vprašala, če se lahko oglasi, če seveda nimam nič pametnejšega za delat, pa sem ji odgovorila, da se meni ni nikoli zdelo, da v življenju kaj pametnega delam. Ah, zdaj sem zabluzila..
Kar se tiče gledanja Jonasa, je verjetno očka tega fantka parafrazirl tisto znano otroško: gremo gledat risanko v gremo gledat Jonasa.
25.11.2008 18:40
Jasna, a zato Crni tako mladosten zgleda?
Imaš pa prav, Jonasa bi gotovo zlahka v kakšni risanki našli. Mr.Burns iz Simpsonov?
25.11.2008 18:41
Ne toliko gledat televizije. Zunaj se dogajajo resnejše zadeve. Človeka ekran zaslepi, da resničnosti ne vidi več.
25.11.2008 18:42
Rok, večerna risanka ni gledanje TV, ampak začetek obreda.
25.11.2008 23:30
“Moj” dečko da mladostno izgleda? Se ti zdi? Zajebavaš! Ne vem pri njem nisem objektivna. Po moji teoriji in opazovanjih mladostno izgleda tisti, ki mu gredo neumnosti po glavi. Janši ne gredo, in je ratal starček.
Rokg, definitivno drži, sploh pri porničih. Ko ugasneš pred očmi ti kar naprej migeta.
26.11.2008 12:39
Blitz – ali kdorkoli od komentatorjev,
kako to, da se moje ime na začetku komentarja ne izpiše z debelimi črkami? Saj ne, da vam zavidam debele črke, ampak klik nanje privede na komentatorjev blog.
Bledočrkarji pa so – kolikor vidim – tisti brez bloga. Zakaj razlika tudi pri blogerjih?
26.11.2008 12:51
Olna, če v rubriko spletna stran napišeš svoj http se bo s tvojega imena linkalo na tvoj blog. Če imaš svoj blog in se prijaviš na svojem blogu pred komentiranjem se bo to naredilo samodejno. Če ne napišeš nič, se ne bo linkalo nikamor. Kako je vse po domače in je možno vse mogoče zafrkavanje. V rubriko lahko napišeš izmišljen email ali poljubno spletno stran in se celo podpišeš z imenom nekoga drugega. IP pa se seveda vidi, vendar imajo nekateri gibljive. Skratka, vidim da si nova pa te malo poučim. LP od frau Blitz
26.11.2008 13:28
O, hvala, Frau Blitz. Me je skoraj kap, ko sem videla, da je nekakšen moj drugi jaz odgovori v mojem imenu, in to z debelimi.
Večine tega, kar si napisala, res nisem vedela. Se pravi, da praktično lahko Janez nastopa kot Pepi, ne da bi Pepi to vedel? To pa najbrž lahko povzroča tudi debele zgage. Jaz sicer nimam namena tega početi, še za pošteno bloganje mi zmanjkuje časa, je pa malo srhljivo, kaj vse omogoča ta epohalna iznajdba internet.
26.11.2008 13:41
Sorry Frau Blitz, prijavljena sem na svojem blogu in sem še vedno TANKA.
26.11.2008 13:55
Dobro zate Olna.
Si prepričana, da si prijavljena? Če si prijavljena se ti pod komentarji pojavi napis prijavljen si kot in ne rubrike. Sicer pa boš debela tudi, če v rubriko spletna stran vpišeš tvoj spletni naslov http://olna.blog.siol.net
26.11.2008 14:09
BU!
Sorry, Olna, mal te hecam…
samo pod Ime (obvezno) sem dala tvoje ime in tvoj URL pod Spletna stran, pa sem že ti
Mogoče bo pa kdo kliknil nate.
LP, alcessa
26.11.2008 14:11
Frau Blitz, zdaj mi je pa že malo nerodno. Če se spet ne bo posrečilo, se vdam.
Ko ti tole pišem, je zgoraj – pod besedo “Komentiraj” napisano “Prijavljeni ste kot Olna” (olna z debelimi črkami). Že ves čas je tako, pa me vedno objavi s tankimi.
Brez zamere, tudi rubrike “spletna stran” ne vidim nikjer?
(Hvala za inštruktažo).
26.11.2008 14:28
26.11.2008 14:29
Olna, že ves čas se poskušam prijaviti kot ti, pa me meče v moderacijo – tako da zloraba mogoče ni tako splošno možna, kot se zdi.
26.11.2008 14:49
Zdajle sem se odjavila in glej, pojavila se je rubrika “Spletna stran”, ki je prej ni bilo. Da vidim, če se bom zdaj zdebelila. Klick…
26.11.2008 14:53
Hip hip hura!
Hvala Blitz&Blitz, računalniške storitve za telebane, d.o.o.
Hvala Alcessa, da si me poskusila zlorabiti
in si tako pripomgla k mojemu napredku.
26.11.2008 14:58
katastrofa in goreča razbitina od nadaljevanke. Zakaj nisem presečen?
26.11.2008 14:58
presenečen op.p.
26.11.2008 15:00
Hvala Alcessa, da si me poskusila zlorabiti
26.11.2008 15:16
Alcessa & Alcessa, tole postaja že shizofreno. Še malo, pa se bom začela pogovarjati s svojimi ostalimi jazi.
(Mimogrede, Frau Blitz je uspelo, da se je prijavila kot debela Olna. Zdaj bo morala inštruirati še tebe…)
Herr und Frau Blitz, se opravičujem za Zweckentfremdung vajinega bloga in še enkrat hvala.
26.11.2008 15:19
Ti kar.
26.11.2008 20:24
jasna, zakaj pa je potem “tvoj”, če se ti ne zdi mladosten? Ti pa garantiram, da se še nikoli ni z resnimi rečmi ukvarjal. Razen z ipodi.
olna, olna & olna, zdaj mi pa ni nič več jasno. Ampak važno, da si debela
GSH, NNNP?
26.11.2008 20:45
Blitz, nekdo je izkoristil učni postopek in se pod 32 in 40 podpisal kot Olna, vendar to nisem bila jaz (tvoja frau in alcessa sta se sicer tudi podpisali kot Olna, ampak sta to povedali).
Jaz sem pa zdajle izjemoma res jaz.
26.11.2008 20:47
Ni res, debela Olna sem jaz in zategadelj ne moreš biti ti!
26.11.2008 20:51
Olna, 30, 32 in 40 sem jaz. Pa ne bom več, obljubim!
26.11.2008 21:19
Bulšit. Jaz ne verjamem nobenim obljubam, ker nikomur ne zaupam. Še sebi ne.
27.11.2008 10:20
Soory, ampak tole ni več smešno. Olna pod 43 in 45 nisem jaz, ampak nekdo z velikim pomanjkanjem poštenosti in humorja.
27.11.2008 10:36
Olna, sem šla pogledati in nisi ti, niti Alcessa, niti jaz. Je nek iks IP. Če se IP in ime ne pokrivata, oziroma sta drugačna kot običajno ga vrže v moderacijo. Je pa res, da navadno ne preverjamo preden odobrimo moderacijo, razen nekaterih. Sicer pa, če želiš biti debela, ko si prijavljena, moraš to pomoje urediti v nastavitvah. Upam, da nisem s temi informacijami dala folku zlobnih idej?
27.11.2008 13:41
Blitz, ne vem. Ljubezen je slepa. A, da se samo z pičkarijam ukvarja? Ma ne, dober je on dober…
27.11.2008 14:39
Frau Blitz, malo mi je nerodno, da sem z včerajšnjim spraševanjem povzročila, da so nekteri mutni tipi dobili informacije o tem, kako lahko nagajajo oziroma ustvarjajo zmedo z lažnim podpisovanjem.
Jaz sem bila do zdaj trdno prepričana, da je ime, ki si ga tu izberem, nekako “zaščiteno”, oziroma da enkrat izbranega imena ne more uporabljati nihče drug, kot pri elektronski pošti. Naivno…
Upam, da ga/jih bo minilo.
27.11.2008 14:46
Packi grdi, takoj nehajte!
(Sorry Olna, samo pokazati sem hotela, da napačno ime neizbežno privede do moderiranja. Če torej tega ne naredim nikoli več, potem bodo v moderaciji pristajale samo lažne Olne)
27.11.2008 16:55
Alcessa, OK, upam da bomo tako rešili Blitzove zlouporabe njihovega bloga.
27.11.2008 17:55
Ups, moj najdražji me je opozoril, da se moj zadnji post sliši malo smešno.
Torej popravljam: “…bomo Blitzove rešili zlouporabe njihovega bloga”.
27.11.2008 19:19
Bistveno je, da sta glavni igralski vlogi dva…znana obraza…med njimi lepotička, in guru slovenskega humorja ali drznega nastopa, Jonas Ž. Tako razmišljajo “velikani” na RTV-ju, ki velevajo, kaj, kdo in kdaj predstavljeno ali predvajano televizijskim gledalcem, saj izhajajo iz lastne precepcije, kar pomeni, da je pojavitev jonasa ali blond lepotice na tv zaslonih povsem opravičen razlog in najbolj spektakularna ponudba za povprežneža, gledalca televizijskih programov. Ti pa so povečini namenjeni “hrustanju” stiropora, torej brezvsebinskega, praznega, puhlega… TV obroka. Toda, ljudje so čedalje bolj navdušeni nad tem, da gledajo tim. velikane s paradno-estradne scene, t.j. like, ki so morda nekoč zasloveli, nihče pa jih doslej ni zmogel zasenčiti. V tem primeru, lahko govorimo o Jonasu, ki je bil televizijska osebnost brez primere. Bil! Po Jonasu, pa ni bil in se preprosto ne “rodi” nihče, podoben, morda drugačen, a kljub temu izviren in z glavo, ki premore nekaj vsebine. Njemu pa je, kot je izjavil v nekem časopisu, ta hip potreben DENAR. Kajti, zdaj ima novega družinskega člana in posledično bolj zahteven družinski proračun. Pošteno. Jonas se torej zdaj prodaja “praznoglavcem”, ki so mu na račun stare slave še vedno pripravljeni odšteti toliko kot si je zamislil. Naj olupi prav vsakega, podobno mislečega. Ga podpiram. Tistim, ki ga osebno podpirajo na račun gledalcev, naročnikov nacionalne televizije, pa ne sporočam nič. Vam, ki to prebirate pa, da je GLUPOST (omejenost, zaplankanost) zares NEUNIČLJIVA!!!
27.11.2008 21:24
Ker vedno hitim…se mi tudi kakšen tiskarski škratek rado prikrade. Vsem pisemenim se skrušeno opravičujem!
27.11.2008 21:31
Grlica, se več kot strinjam – čeprav sam tudi o Jonasu izpred dveh desetletij nimam tako zelo visokega mnenja. Nekje je napisal, da če ga POP TV in RTV SLO plačujeta, ga še nista kupila. To drži, sta pa zato kupila njegovo dobro ime, kolikor ga je imel.
Nič ni narobe, da mu je potreben denar, narobe je le, da ga ponujajo v času, ki bi moral biti namenjen otrokom.
27.11.2008 22:25
Grlica: Seveda se je po Jonasu “rodil” Bizovičar. Njegovo vodenje TLP-ja je bilo nekaj posebnega. Kako mojstrsko je zadnjič obdeloval Stojan Auerja, pa to je bilo užitek gledati. Lado je inteligenten fant.
Blitz:”Lahko me plačaš kupiti me ne moreš” je krilatica, ki se je že obrabila od uporabe. Z denarjam lahko plačaš in kupiš vse. Ni pa fajn, ko človek zaradi denarja ali česarkoli drugega izgubi dušo. Ah, kako se sliši osladno, ampak ta je moja najljubša.
27.11.2008 22:42
z enga drugega vidika: koncu vseh koncev, otroci kaj “velikega” ne izgubijo – v tistem času bi bilo jako blagodejno in modro in bolj smiselno sledeče: neposredni stik starša z otrokom, doživeto pripovedovanje pravljice in petje pesmic za lahko nočko. Tv je v vsakem primeru danes “pisofšit”.
Pravih old risank pa tako več ni 

)- če jim bo le uspelo, heh.
Strasti se lahko skupaj z dnevnikom in postdenvniškim večernim programom gladko spregleda.
risanke so dovolj čez vikend. še vedno navijam za dexterja na cartoon networku
Sem nedavno poslušala (“mojo”) deco v prvi triadi, kako je navdušeno pripovedovala o enih novih junakih, ki jih ne poznam… so precej zadovoljni z njimi
Strasti pa naj doživljajo..prave in pristne v realnosti (lih dans se je 6-letni R 10min podil po razredu za tremi sošolkami, in mi vmes kriknil: “pa kaj, če jih mam rad”
28.11.2008 20:41
jasna, danes sem zvedel, katera risanka je Bacek Jon. Seveda jo poznam, a pod naslovom Schorn das Schaaf. Ko sem jo prvič videl, sem se nasmejal do solz – vse ovce razen tamočne so šle v lunapark. Štos z na šipo narisanimi oblački in slabovidnim kmetom je svetski.
Takih “prodanih duš” je pa polna naša domovina. Današnja, še bolj pa nekdanja, kjer so duše prodajali nekateri nekdanji pravi velikani (takšni me najbolj bolijo): dr. Nele (ki skupaj z Emirjem po južni Ameriki prepreva hvalnice Radovanu), Bregović (ki je za cekine ustvaril novi primitivizem), Đuro (ki je TLN zamenjal za NMK). Slovenci tako drastičnih razprodaj nimamo, ker nihče od prodanih nikoli ni bil niti približno tako dober kot zgoraj omenjeni.
anna, to kar govoriš, že drži, a ni dovolj dober razlog, da bi si z davkoplačevalskim denarjem plačani televizijci smeli privoščit karkoli. Moji otroci imajo risanko, pa seveda ob odhodu v deželo sanj dobijo pravljico, največkrat unikatno, sproti izmišljeno. A to ne pomeni, da ne potrebujejo risanke. Sploh pa tiste risanke, ki jih vitmi na RTV niso slabe. Cartoona (ki je res katastrofa) pa ne gledajo.
29.11.2008 15:40
Blitz, vedla sem, da ti bo všeč. Včasih se sprašujem kaj vse ustvarjalcem teh risank špila po glavi in kako šele morajo biti otročji, da jim padajo na pamet takšne fore. Cartoon je tudi v redu ampak za starješe otroke in najstnike.
Nisem vedla, da sta tista dva iz TLN tako nora. Do ostalih ni treba biti tako strog, nekaterim NMK sem se nasmejala. Zadnjič sem tudi crkovala, ko sta se pri Hribarju boksala v ringu Janković in Kangler. Bila sta originalana. Kangler je vpil Zoki Balbooa. Domislice sta kar iztresala iz rokava. Fajn, fajn včasih se jim posreči.
2.12.2008 10:42
Cartoon je v večini katastrofa, da, vendar ne vse
Res pa je, da tud tiste na naših programih sploh niso slabe….Seveda ne bi nič škodovalo, da so risanke tudi čez teden…In vsekakor, kot si morda razbral, ne podpiram teh telenovel in podobnih oslarij. Pravljice pa se seveda da dobiti tudi preko dvdejev …. tako, da otroci niso zaradi, sicer bedne spremembe, v pomanjkanju….ne predstavlja za njihov razvoj in doživljanje nič drastično negativnega.
3.12.2008 08:37
Ana, seveda tudi jaz ne mislim, da je premik risanke za otroke nekaj nepopravljivo katastrofalnega. Ni pa koristna sprememba in zato je vprašanje, zakaj so jo sploh izvedli. Spremembe so namreč del življenja, morajo pa prinesti nekaj pozitivnega, sicer nimajo smisla. Na tele spremembi s Strastmi pa pri najboljši volji ne najdem nič koristnega.
3.12.2008 16:24
Strasti se mi zdijo spodoben izdelek z dvema velikima minusoma.
Zakaj? Žanr zahteva prepoznavne like, majhno zgodbo (mikro premik iz točke a v točko b), veliko govorjenja in človeških slabosti (ljubosumje, požrešnost, zloba, nevoščljivost…) in hepiend, kar verjamem, da bodo zmogli. Končno tudi novi obrazi, in ok scenografija, režija. Pač ne moremo pričakovat Tarantina, če gre za telenovelo.
Minus- Žajfnica naj bi bila namenjena mulam, sanjavim mamicam in upokojenim babicam. Strasti pa se zaradi nedodelanega koncepta, kdo je njihova ciljna publika, izgubijo v medprostoru med njuejdžbiznis, študentskimi in družinskimi čveki, ki so za mule nerazumljivi, za mamice nezanimivi in za babice utrujajoči.
In kdo naj bi zdaj gledal ta mišung ob šestih zvečer ne bo ugotovila niti udba. Zgodba in dijalogi bi morali biti ENOSTAVNI in ČUSTVENI ter malce poučni, kjer dobrota in poštenost zmagata kljub preizkušnjam, to je osnovna zahteva žajfnic (Esmeralda & etc.) in zaradi tega pravljičnega vidika tudi potegnejo.
Ko smo pri čustvih, pa drugi, res velik ————–. V strasteh lahko najdemo vse, samo strasti ne. Ne gre samo za ljubezensko strast, ampak za strast do življenja, hrane, delanja denarja, do strasti kot takšne, ki jo slovenski film že tako ne zmore več kot za seme in sem vseskozi upala, da si bodo vsaj tu dali duška. (Izjema se mi zdi Urška Bradaškja, ki se ji očitno edini ljubi živet, mogoče še Varga)
Pa madonca, a slovenski folk res diha in govori v ravni tonaciji, ko ljubi, sovraži, se prička, biznisira, a je res kul, da so zmeraj vsi tako kul, s čisto izgovorjavo, sspoštljivimi odmori od stavka do stavka, ali pa v (po zgrešeni slovenski miselnosti ekscesnih) nepredvidljivih situacijah gledališko teatralni?
Mi pade mrak na oči vsakič, ko zazijam v to slovensko tv stvarnost, ki nima v sebi trohico življenja. Lažje oprostim vrsto tehničnih in oh in sploh napak, kakor to mlačnost in skuliranost. Še dobro, da ne seksajo (ali pač, nisem vse gledala) s črnimi rejbankami med žvečenjem čigumija in mogoče vmes utegnejo stresti kakšno modrost v frekvenci branja telefonskega imenika.
Bi se kar zjokala.
Evo primer, kaj imam v mislih, čeprav gre za drug žanr in nobeno posebno dogodivščino, pa še v tujem jeziku, s čimer me je zadnjič nasmejala anna
http://www.youtube.com/watch?v=crq7QpkDE4A
izbrskajte na avdio-video kakšen strasten del http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=static&c_menu=1138780605
pa primerjajte dialoge
Slovenska ni le Vsi so vienci veili, ampak tudi Sem deklica mlada vesela, porkafiks!
3.12.2008 16:26
Jao, sem verjetno napisala kaj za otroke neprimernega, ker sem v moderaciji
3.12.2008 17:03
Odličen komentar, barbi, hvala. Strasti v strasteh res manjka. Pa sj mi je vseeno, če bi jo le umestili kam drugam v program.
3.12.2008 23:12
So me strasti malo zanesle
, risanke pa nazaj ob 19:15. Tisto z 19.45 (konec konec obreda) je pa že zgodovinska utopija…