Kavelj 22

… ni mogoče trditi, da smo neumni; lahko postanemo celo akademsko izobraženi…

  • Oglasna sporočila

  • Iščete dobro službo? Pomagajmo Ljubljani!

    Objavil blitz, dne 1.01.2010

    Hja, da ne boste rekli, da samo kritiziram našega župana in se iz njega norca delam. Silvestrovali smo v središču Ljubljane in ker ni deževalo, smo malo pred polnočjo malce zavili na ulice centra mesta. Novo leto smo tako pričakali pod Križankami, na obrežju Ljubljanice in priznati je treba, da je ta del prav lepo urejen in nekaj čisto drugega, kot je bil še pred kakšnim letom. Takole po občutku bi dejal, da gre za vsaj zame najuspešnejši županov projekt. Poleg trnovske vpadnice. Nasploh ugotavljam, da sem nad spremembami, ki niso povezane z visokimi investicijami, še najbolj navdušen. Hm…

    Ja, obrežje je lepo in da je bil vtis popoln, je nekaj čez polnoč mimo prišel sam župan in nam mimogrede voščil. Tako, da imam skorajda slabo vest, ko ga tule na blogu včasih malo mrcvarim. Zato sem se odločil, da se mu bom malo oddolžil in mu poskusil pomagati pri njegovih naporih za Ljubljano.

    Ljubljana bo v bodoče dala večjo težo povezovanju z drugimi mesti in tudi z inozemstvom. Kar je nedvomno lepo in prav in še kako potrebno. V ta namen so se odločili zaposliti dva strokovnjaka za mednarodne odnose in protokol. Žal pa kot kaže mestna kadrovska služba še ni na ravni, kot bi od nje pričakovali in je razpis objavila na precej neroden način.

    Razpis so namreč objavili med božično-novoletnimi prazniki, ko morda ni najbolj primeren čas, saj se ljudje ukvarjajo z drugimi stvarmi. Pa še prav kratek rok ima, le do 5.1.. Bojim se, da bodo tako mnogi odlični kandidati razpis spregledali in bo izbira med prijavljenimi slabša, kot bi lahko bila. V najslabšem primeru se ne bo javil nihče ali pa se bo javil kak kandidat, ki bo komajda ustrezal pogojem ali pa kar kdo s sumljivo, morda celo kriminalno preteklostjo. Tega pa si ne župan, ne Ljubljančani gotovo ne želimo.

    Zato sem se na ta praznik, ko en drugemu vsi želimo vse najboljše, odločil, da za trenutek pozabim na siceršnja nasprotja in zamere in pomagam razpis razširiti do kar največjega števila morebitnih odličnih kandidatov. Od česar bomo imeli navsezadnje korist vsi Ljubljančani.

    Pa srečno 2010!

    Dodatek 8.1.2010 – na MOLu so se očitno odločili stvari poimenovati s pravim imenom :wink:

    http://www.ljubljana.si/si/mol/razpisi-razgrnitve-objave/

    • Share/Bookmark

    57 odgovorov v “Iščete dobro službo? Pomagajmo Ljubljani!”

    1. guslar guslar pravi:

      Ja, res pohvale vredno, da v času, ko predsednik vlade napoveduje odpuščanje polovice državnih uradnikov, v mestni upravi zaposlujejo nove. Se vidi, da župan niti slučajno ni hotel razpisa izvesti na pol skrivaj, ker bi imel delovni mesti že vnaprej rezervirani za dva svoja človeka, ampak je razpis objavil tako, da ga bo videlo čim več potencialnih kandidatov, ki ustrezajo zahtevanim pogojem, torej v času, ko je prižganih veliko luči. ;-)

    2. smoger pravi:

      Bravo blitz!
      Srečno 2010!

    3. Packa pravi:

      blitz, pravzaprav si packa ti.

    4. Žogca pravi:

      Mah, če je nekomu do službe ali pa jo res potrebuje, verjemite, je tudi med prazniki sledil razpisom in se je prijavil. Kar se mene tiče … Če ne bi imela službe in denarja za preživetje, bi mi prekleto dol viselo za novo leto in bi bilo iskanje službe moja prva skrb in preokupacija.

    5. blitz blitz pravi:

      guslar, ko bi župan vedel, kaj počno njegovi uslužbenci… Zveni znano? :wink:

      Smoger, tudi tebi :smile:

      packa, a zdaj me boš pa kar s packom zmerjala, ker malo županu pomagam? :wink:

      žogca, saj verjetno ne iščejo nekoga brezposelnega, ki obupano službo išče. Saj je vendarle očitno, da iščejo strokovnjaka za mednarodne odnose, ki po možnosti celo kak tuj jezik govori. :wink: Za nameček pa pričakujejo še nekoga, fleksibilnega v kazenskem pravu.

      Saj zato pa sem mu sklenil pomagati, da se ne bodo javili sami obupanci… :lol:

    6. Packa pravi:

      Ja, gotovo bo vesel. Kaj pa, če se mu kar ti prijaviš? Ko bo videl tvoj naslov, ga bo preplavilo navdušenje in ko bog boš izbran.

    7. blitz blitz pravi:

      oh, packa, jaz pa imam višje ambicije

    8. Packa pravi:

      Katera pa je lahko še višja ambicija kot služiti bodočemu preCedniku?

    9. jeca pravi:

      Mogoče biti bodoči precednik?

    10. blitz blitz pravi:

      packa, raje uporabljam izraz “nekdanjemu županu”

      jeca, :wink:

    11. Packa pravi:

      Kot zdaj kaže, bo moral tudi bodoči precednik upoštevati navodila nekdanjega župana.

    12. milenči pravi:

      Kot zdaj kaže, bo moral tudi bodoči precednik upoštevati navodila nekdanjega župana.

      …………..
      Mislila sem že oditi z bloga, potem pa sem se z grozo v očeh pričela zavedati dolgosežnosti zgoraj zapisanega stavka….In če samo pomislim, da bi se kaj podobnega lahko v tej naši nori, oprani in butasti državi, ki to sploh ni več, ampak je le en mafisjki geto nekje v divjini goljufij in kriminala belih ovratnikov, lahko zgodilo, upam res, da bo prej konec sveta kot ga šogarji napovedujejo
      :-)
      Bo manj sramote, da o moralni škodi ne govorim(o)
      :-)

    13. milenči pravi:

      Blitz..enga zdravega pa še malčk srečnga ti želim
      :-)

    14. jeca pravi:

      Kaj pa če bo(sta) sedanji župan in bodoči precednik ista oseba?

    15. Packa pravi:

      Saj, trenutno se kažeta ti dve možnosti: župan=precednik ali precednik (še naprej) pleše kot svira župan. Kateri precednik, to niti ni bistvenega pomena.
      Morda bi rabili Backa Jona, da bi nekako posesal meglo iz glav so-ovac.

    16. Čebelica Maja pravi:

      Ni vrag, da se ne bo kje našel kdo, ki bo izpolnjeval VSE razpisne pogoje (pogojna obsodba do šest mesecev menda ni obvezni pogoj, ali pač?) in bo vlogo oddal pravočasno.

      Še kaj pribrenčim na Koroško. Upam, da bom lahko na fondovskih vrtičkih še doooolgo nabirala med…

    17. jeca pravi:

      Pa bi bilo res zanimivo slišati, kako bi pristojni kadroviki utemeljili čas (prazniki) in kratek rok (9 dni) za razpis.

    18. blitz blitz pravi:

      packa 11, ne bo

      milena, se bo zgodilo, če ne bomo ukrepali. Srečnega tudi tebi :smile:

      jeca 14, ne bosta in pika!

      packa 15, trenutno tudi je tako. Torej le brž po Backa Jona

      čebelica, se bojim, da je obvezen, zato tudi tako natančen opis. Ampak če te kaj tolaži – tudi govorjenje tujih jezikov je le zaželjeno. Ti kar pribrenči – pa še kakšmega bumbarja piči med potjo.

      jeca 17, čisto preprosto – mudi se. Kam, za božjo voljo, bi pa prišli, le bi upoštevali vse predpise

    19. jeca pravi:

      Blitz, znanje tujih jezikov je samo zaželeno zato, da bodo lahko potem zaposlili še dva prevajalca. Ga ni čez pametno planiranje.

    20. blitz blitz pravi:

      jeca, na to pa nisem niti pomislil – da nisi ti svetovalka za pospeševanje rasti javne uprave. :wink:

    21. jeca pravi:

      Blitz, to je pa edino področje, kjer čisto nobenih svetovalcev ne potrebujejo. Evo, vsaj v tem so vrhunski strokovnjaki.

    22. nadja nadja pravi:

      Veni, vidi….

    23. blitz blitz pravi:

      nadja, človek misli, da je Kim Il Sung, Castro in Berlusconi v eni osebi. Pa še Tito seveda. :sad: Vse ve – ne vem, koliko si videla, ampak ali ni zanimivo, da sedi na odru ekonomist in štirje urbanisti, na prostorska vprašanja pa v 90% odgovarja ekonomist.

      Škoda, da se nismo spoznali.

    24. nadja nadja pravi:

      Sem tudi pri Matjažu dodala svojo sklepno misel na ta “miting”, s tem, da njegovega blogovskega prispevka med nove objave na siolu sploh niso uvrstili!

    25. blitz blitz pravi:

      nadja, hvala za info, sem si tudi sam prebral čudovit matjažev prispevek. Nisem presenečen, da ga na siolu skrivajo, čeprav ne vem, ali je res kaj za tem. Res pa je, da sem jaz z veliko svojimi zapisi včasih dobil mesto na prvi siolovi strani, od prispevkov o dogajanju okoli stadiona pa vsj v zadnjem času še nobeden ni bil poslan na main page. Če dodamo še, da je včeraj nek heker sesul Iztepačevo stran, … hm

    26. dr Rugelj pravi:

      butci eni a je kdo od vas pomislil,da je človek že naštiman joooooj otroci eni!!!!!!!!

    27. Packa pravi:

      Ne vem, zakaj se vedno pustim nategniti. Kadarkoli se na takole zabavo priplakne šerif (iz čiste dobrote, kot smo slišali), je to popolno zapravljanje časa. Najbolj konkreten predlog – tisti glede Nemške ceste in Brnčičeve – naleti na očitek glede vrtičkarjev. Fondovci pa itak samo zavajate. No, vsaj toliko so me dosedanje seanse izučile, da ne zastavljam več vprašanj. Zdaj bruham že takoj, ko odpre gofljo.
      Zanima me, če imajo še kje v Evropi tako neartikuliranega, primitivnega župana.

    28. Koza Filomena pravi:

      Po mnenju večine Ljubljančanov je naš župan čisto cool, za mladino pa sploh. On se tega dobro zaveda in se na to tudi zanaša. Če je ljudstvo zadovoljno, mu ne bo gledalo pod prste, ko bo hotel v svojem kabinetu zaposliti dve novi pupiki.
      Flancanje o tem, kako je župan en sam fuj in fej, je brez veze, treba je pridobit nezadovoljneže v njegovem taboru in ga zminirat odznotraj.
      Demonstracije večnih godrnjačev, sitnih babnic in upokojencev s preveč časa bi v javnosti vzbudile samo posmeh. Obkladanje s srbskim opankarjem in Saraorci je pa sploh voda na njegov mlin.

    29. Packa pravi:

      Nezadovoljneži “od znotraj” mu tako pohlevno prikimavajo in tako z veseljem s tal poližejo drobtinice z njegove mize (menda 2%), da je to utopija. Edini, ki se mu je upal kaj reči, je bil – začuda – Peter Božič, navzven pa je tudi on trdno stal v obrambnem zidu.

    30. blitz blitz pravi:

      dr.rugelj, naš zoki pa že ne bi česa takega dovolil. :wink: Pravzaprav me čudi, človek bi pričakoval, da bodo razpis izobesili povsod, kjer se da. Dandanes ni lahko dobiti spodobnega kaznjenca…

      packa, a zato si ušla, preden bi se spoznala? Ko sem Petra tam nekje okoli pol osme vprašal, katera si, je rekel, da ste že šli. No, jaz sem spizdil okoli devete, ker me je že hudo trebuh bolel – če bi ostal še petnajst minut, bi kozlal… Zavajamo pa itak. :lol:

      koza filomena, kdo pravi, da samo flancamo. Pa menda ne misliš, da bomo ilegalne dejavnosti kar na blogu objavljali :wink: Ampak ko bo napočil čas, pridemo pote – glej, da se ne boš obotavljala :smile:

    31. Dajana pravi:

      Blitz, dovoli mi, da ti povem nekaj besed v zvezi z Jankovićem. Prva stvar: Ne tolči po Jankoviću, kaj da je vse naredil narobe, temveč se osredotoči na to, kar je naredil POZITIVNEGA. V primerjavi z Viko je naredil pomemben premik naprej!
      Druga stvar: Namesto, da iščeš o stvareh v mestu, kjer živiš, kaj da je vse narobe, se osredotoči nase in na svojo politično kariero. Ja, na svojo politično kariero se osredotoči! Uči se od Nemcev! OK. Tukaj si v Ljubljani, vidiš, kaj se dogaja. Kaj lahko narediš? Si želiš kandidirat za župana Ljubljane? Če si to želiš, imaš prav gotovo podporo od vseh, ki te beremo. Poglej, kaj rabiš za to, da kandidirat. Ali moraš iti v eno stranko (ali si morda že v kakšni) ali ustanovi svojo grupo, svojo listo itd. Razumeš, kaj ti hočem povedat? Ne tolči proti drugem, sam naredi nekaj za izboljšanje situacije. OK, nočeš biti župan. Kaj potem? Predsednik občine Bežigrad (a kaj takega obstaja oz. kako se temu reče?) ali predsednik Krajevne skupnosti – predsednik Lokalne skupnosti? Kakorkoli, očitno se problem, ki ga navajaš ne bo razrešil tako, da bomo jamrali po blogih ali pa hodili poslušat, kako razpravljajo in potem ne pridemo do besede – če pa že pridemo, pa nas nihče ne posluša in spet samo jamramo, kako so grdi, kako nas niso slišali, pa to je narobe, pa to je narobe… itd. Že Kennedy je rekel (po spominu): Ne čakajte, da bo država naredila nekaj za vas, vi naredite nekaj zanjo.

      Od kje pa imam idejo, da bi bil ti dober za župana? Od tu: http://blitz.blog.siol.net/2007/07/18/blogovska-vlada-v-senci/

      Pa še nekaj o Jankoviću in o meni. Pravzaprav o moji taveliki hčerki. Župan je bil večkrat v zadnjih dveh letih na šolskih prireditvah, kjer je mojs hči pela. In si jo je zapomnil. In je rekel, če lahko kaj pomaga. In sem poklicala njegovo tajnico. In je organizirala sestanek. Bil je junija 2008. Čakali smo ga 25 minut (o tem sploh nisem pisala na blogu). Potem je prišel, se smejal do uh, dal moji hčerki roko, povedal, kako je navdušen nad njenim petjem. Rekel tajnici naj pokliče tega in onega. In je odšel. In potem smo se še mi s tajnico pogovarjali. Denar smo dobili (ni ga bilo prav veliko, ampak prišel je!!!!) in ničesar ni zrihtal on, on je bil samo tam, figura, naročil je tajnici, koga naj pokliče – pravzaprav sem potem poklicala jaz in rekla, da mi je županova tajnica rekla, naj pokličem. ;)

      Zdaj vem, kako to „županovstvo“ funkcionira. Jaz sem mislila, da imajo nekje tam na Magistratu neko škatlo, iz katere izvlečejo denar, ki ga potrebujejo ta ali oni „del“ mesta. Pa je vse samo v osebi, ki je na oblasti in v njegovih političnih in ekonomskih preferencah, v njegovi sposobnosti organiziranja, v njegovi sposobnosti kapiranja, kateri človek je pravi na katerem mestu. Ko si enkrat župan se pač ne moreš izogniti velikanskega birokratskega aparata, ki je tam. Američani temu rečejo „administracija“. Lahko polovico ljudi zamenjaš ali obrneš, vsekakor pa si popolnoma odvisen od tvoje tajnice in drugih. Tudi jaz, ko sem delala v eni taki službi, ki je bila podobna državni upravi, sem se morala pač sprijazniti s tem, da bom morala delati po smernicah, ki so zakazane in da se ne bom smela zmišljevati stvari po svoje. Zato pač zdaj trenutno gruntam, kako naj svoje znanje in vedenje organiziram, da bom odprla SP, ker drugače ne znam funkcionirat.

      Glede vsebine tega posta pa??? Kaj pa je že spet župan naredil narobe? A je naredil kaj protizakonitega? Ni. Nekdo bo dobil službo, a po zakonu pač mora biti prijava za službo v medijih. Torej… škoda tvoje energije za nerganje tam, kjer ni treba. ;)

      Lp

      p.s. Če se pa slučajno odločiš kandidirati za župana (ti ali Matjaž ali kdorkoli od vas, mi je res vseeno) in ti uspe (v kar ne dvomim, saj bomo stali za vami!), pa prosim… prva stvar: gradnja nadzemljske ali podzemljske železnice v Ljubljani – ali kakršnegakoli javnega prevoznega sredstva – da bo le hitro in učinkovito. Plača pa naj EU, saj je tudi njim v interesu, da se v Ljubljani da premikat, tako kot se v Evropi sposobi. ;)

    32. blitz blitz pravi:

      dajana, prva stvar: “…kaj da je vse naredil narobe, temveč se osredotoči na to, kar je naredil POZITIVNEGA” – ali si prebrala prvi odstavek tegale zapisa? Točno to sem naredil.

      druga stvar: nobenega namena nimam kandidirati za župana. Ne še. Ostalega ne bom komentiral, računam pa na tvoj glas, ko bo čas dozorel. In verjemi – veliko več časa, kot za kritiziranje tukaj na blogu, porabim za razmišljanje, kako ustvariti resnično kakovost. Ampak o tem ne bo pisal blitz, temveč ime in priimek.

      Razmišljati pa znaš, ni kaj. Kaj pa dejanja?

      Ti v svoji izkušnji z Jankovićem vidiš lepo gesto, zame pa je to znak osnovne bolezni naše družbe, zaradi česar ne bo nikoli tako, kot bi moralo biti. Pravice in dobrine so v urejeni družbi dostopne po normalni poti in vsakemu. ker obstajajo pravila in predpisi – pri nas pa se vedno mora nekaj zrihtati. Tak način županovega funkcioniranja samo kaže na njegov absolutizem in populizem – one je roka, ki napaja in ki zrihta, kadar je treba. Pa to ne leti nanj, ampak na stanje naše družbe – vedno mora vse nekdo zrihtat. Seveda je tebi ta gesta pomagala, hvala bogu, ampak gre pa za pokazatelj neurejenosti družbe, ki jo župan sokreira.

      “…Tudi jaz, ko sem delala v eni taki službi, ki je bila podobna državni upravi, sem se morala pač sprijazniti s tem, da bom morala delati po smernicah, ki so zakazane…” – to je že v redu, če delaš po smernicah, ki jih narekujejo zakoni in predpisi. Ni pa normalno, če moraš delati po smernicah, ki so zaukazane in nasprotne zakonom.

      Vsebina tega posta te moti? Takle komentar me pa resnično žalosti – pa saj sem vendar tale razpis objavil prav zate – saj izpolnjuješ vse pogoje, hudiča. No, skoraj vse, kriminalne preteklosti menda nimaš, a je čisto možno, da se bi javil noben obsojenec.

      In ti namesto, da bi rekla “uau, kar prijavila se bom”, mene obdeluješ.

    33. Packa pravi:

      blitz, sedi, pet.

    34. alcessa pravi:

      :-)

    35. Dajana pravi:

      Blitz: Nikoli ne bi mogla delati v taki dolgočasni službi. In itak je že zasedena, no. To je samo formalnost. A veš, da sta moja sošolca zunanji minister Slovenije in “Lenin”, minister za izobraževanje?

      p.s. A ti poznaš kakšnega politika, ki ni bil absolutist? Meni pade samo Kramberger v glavo.

    36. Dajana pravi:

      Mislim… ta razpis je bil samo formalnost. Ajt… Koncentriraj se na svojo politično kariero, madona, koliko časa bomo še čakali, da boš kaj naredil. :shock: To je tvoj življenjski namen. ;)

    37. alcessa pravi:

      :lol:

    38. Dajana pravi:

      In eden od mojih sošolcev je bil na Dunaju na veleposlaništvu (v “administraciji”), saj to sem ti že povedala, se mi zdi, blitz. Ko sem bila v največjem dreku, sem šla tja prosit za pomoč. In je rekel, da mi ne more pomagat, ker sem poročena s tujcem (takrat sem bila poročena z Avstrijcem). :shock: Mislim, blitz. Tako spoznaš svoje sošolce… :roll:

    39. Pris Pris pravi:

      :lol:

    40. olna pravi:

      Blitz, ne vem, koliko vpogleda imaš (ali si imel) v funkcioniranje institucij, kakršna je županstvo in sorodne. Imela sem sorodnika, ki je delal v javni upravi, precej visoko, delno v tujini.

      Spominjam se, s kakšnim idealizmom je šel v to službo pri 28 letih. Resno je bil prepričan, da bo delal pošteno, da ne bo prakticiral nobene protekcije, ne bo počel ali kril nobenih nečednosti, ko bo napredoval, ne bo dovolil, da bi drugi pod njim počeli nečednosti…V manj kot enem letu je priznal, da je bil naiven. Nekajkrat je poskusil narediti red, dobil je po glavi in se ravno dovolj zameril na nepravih mestih, da je moral še nase dodatno paziti, ker mu kolegi niso zaupali. In so se nečednosti pač dogajale mimo njega. Na koncu je bil samo še utrujen in je rekel, to so pač uzance…

      Je prehitro resigniral? Bi se moral boriti? Dokazovati, se zamerjati, tvegati, prijavljati, za vsako ceno zahtevati čiste račune? Sorry, nikogar ne poznam, ki bi se mu bilo to kdaj obneslo. Ali pa jih je samo samo za vzorec, samo izjeme, ki potrjujejo (žalostno) pravilo.

      Ko prihajajo na oblast župani, je v zakulisju marsikaj, česar ne vemo. Verjamem, da je v županstvu velikega mesta praktično nemogoče napraviti veliko dobrega, če ne narediš – zelo poenostavljeno rečeno – tudi marsikaj slabega oziroma nepoštenega. Ne moreš vsega, kar je potrebno, napraviti dobro in na pošten način, če se ne spustiš v neke zakulisne zadeve, kjer roka roko umiva, vrana vrani ne izkljuje oči, kri ni voda…

      Mogoče zveni resignirano – ampak ker pač je, kot je, je morda še najbolj sprejemljivo reči – dokler se tehtnica občutno nagiba na dobro stran, bomo pač zamižali…

    41. nadja nadja pravi:

      Jaz vsaj mižala ne bom.

    42. Packa pravi:

      Tale tehtnica, ki se občutno nagiba na dobro stran, mora biti pokvarjena. Najbrž kar za v smeti.

    43. blitz blitz pravi:

      packa, vsaj triindvajset :wink:

      dajana, strinjam se, da je hoditi pokoli župana manj dolgočasno :evil: pa menda ne misliš, da vozniki avtobusov, prodajalke, učitelji in zdravnice samo uživajo v službi

      “koliko časa bomo še čakali, da boš kaj naredil.” – hudiča, nič ne bom naredil!!! Za koga, za tiste, ki samo čakate??? Zato pa imamo tak drek, ker bi vsi samo čakali, da bo nekdo nekaj naredil. Preberi si tisto zgodbo, v kateri so glavni junaki nekdo, kdorkoli, nihče in vsakdo

      alcessa in pris, oprostita, ampak tole ni smešno :sad:

      olna, saj to ni nič novega. Ampak lahko je bolje – seveda se dogaja tudi v boljših državah, ampak tak drek kot pri nas pa ni glih povsod. Pa ne zato, ker bi bili njihovi politiki bolj sposobni in pošteni od naših, ampak ker narodu ni vseeno.

      Ja, kar praviš, zveni resignirano. Pa nič zamert – te bomo že spreobrnili. Ampak če bomo vsi čakali, da “nekdo nekaj naredi”, lahko kar pospravimo kufre. Zbudit se je treba, nismo kaj dosti od boljši od tistih, ki so jih gnali v plnske celice in hudo jamo. Saj smo vendar ljudje, ne govedo na poti v klavnico.

      nadja, vsaj nekdo, hvala Bogu. Pa ne bo zadosti imeti odprtih oči – pomagala boš zbujati slovenske zombije. :smile:

      packa, se strinjam – tehtnica se že dolgo, tam nekje od druge polovice devetdesetih ne nagiba več na dobro stran. Je za v smeti. A kdor miži, tega seveda ne vidi.

    44. blitz blitz pravi:

      Hehe, poleg zanimivih razpisov in razgrnitev imajo v MOLu tudi druge zanimive javne aktivnosti (poglejte zgoraj v objavi) :lol:

    45. olna pravi:

      Blitz, pri tehtnici sem mislila na Jankovičevo bilanco, ne na splošno. No, morda se vedno počasneje nagiba na dobro stran…

    46. blitz blitz pravi:

      Olna, saj vem, kaj si mislila, ampak tehtnica se ne nagiba na dobro stran. Nemci so še leta 1941 verjeli, da se tehtnica nagiba na dobro stran.

      Merjeno v njihovih vatlih smo Ljubljančani danes v nekje v letu 1933 in lahko obrnemo krmilo.

    47. Simona Rebolj Simona Rebolj pravi:

      Haha, Blitz … duhovita predstavitev Jankovićeve “razisovalne” politike. Upam, da mu bo v tem primeru uspelo zaposlit najbolj zaželen kader in ga razpis ne bo preveč oviral … pred kratkim je bil malo slabše volje, ker je moral na posredovanje ogorčenih in razžaljenih vendarle odpret vrata Delovi izdaji kulturnika in ne zaželeni Dnevnikovi.

    48. Koza Filomena pravi:

      Blitz, pikolovski postajaš. Zdaj jih bo pa dobila po glavi uboga tajnica, ker se je zatipkala.

      Bistvo se skriva v objavi na vrhu – da se javna razgrnitev začne že 18. januarja, mestni svet bo pa gradivo za razgrnitev sprejemal šele konec meseca. Tu je mogoče govoriti o analogiji s Hitlerjem, ko se demokratični postopki izvajajo samo formalno in se vsa oblast skoncentrira v eni osebi. Ampak večine Ljubljančanov to ne moti, kot večine Nemcev ni motilo zaplinjanje Židov.
      Zato je važno, da so politiki moralne osebe, še posebej tisti, ki imajo tako strašansko voljo do moči.

    49. alcessa pravi:

      Blitz, moj sošolec bi rekel, da je smešno. :lol:

      Kar se pa izpostavljanja županov tiče: opazila sem, da se marsikateri od njih v Nemčiji velikokrat mora izpostaviti javni debati o svojih sposobnostih in uspehih. Sicer največkrat na t.i. Talk-Shovih in Talk-Rundah, vseeno. Pravi užitek je gledati, kako npr. Wowereit odgovarja na očitke, da je njegovo mesto (Berlin) revno in zadolženo… (odgovor: revno in seksi). Tudi če marsikdaj reagirajo klišejsko, mora marsikateri od teh politikov znati povedati tudi kaj vsebinskega in občutek, da kot gledalci sodelujemo pri demokratični igri, je enostavno dober. Čeprav je seveda jasno, da je vsepovsod v ozadju kuhinja. Ampak pomembno je, da se v medijih vrta in išče.

      Tega pri ablastnežih v SLO seveda ni tako lahko početi, sploh če verjamejo v vodeno demokracijo (Putinovo gelenkte Demokratie) in jim lastno volilno telo ni povšeči. Zato je tudi tvoj zapis pravi užitek in se mu nisem smejala.

    50. blitz blitz pravi:

      Simona, tole pa je čast. :smile: Včeraj je pa bil tudi tvoj dan, kajne? Prvič se je zgodilo, da je Zares tudi javno zarezal razpoko v doslej navzven idilične odnose z županom. Previdno sicer, mnogi verjetno tega še opazili niso, a vendarle.

      Čakal sem na to, a nisem verjel, da se bo zgodilo že zdaj.

      Zadnje dni mu ne gre najbolje – nekaj projektov je resno pod vprašajem, v roku nekaj dni pa je izgubil kar dve sodni zadevi (Delo, Lekarna Bitenc) – kmalu mu grozi še tretji poraz pred zakonom – tokrat gre za kazni za parkiranje – kot kaže je ignoriral hierarhijo pravnih aktov in odlok postavil nad zakon. Pa me sploh ne čudi – to je tudi naš glavni očitek v primeru stadiona.

      koza, res je. :oops: Pravzaprav sem čisto slučajno na tole naletel, pa se mi je zdelo zabavno. Nisem si mogel kaj,…

      “Zato je važno, da so politiki moralne osebe, še posebej tisti, ki imajo tako strašansko voljo do moči.” – Yes – in kaj bova naredila, da se bo to spremenilo?

      alcessa, seveda – in župani so pogosto glavna reklama za svoje stranke. In seveda se določeni meri kuhinje ne da izogniti. Ampak kot bi dejala olna – na koncu je pomembno, da je tehtnica nagnjena v dobro.

      Drugače pa ni vse volilno telo našemu županu zoprno – prav blesti ob tistih, ki ga ponižno prosijo, ali pride pogledati njihovo parcelo. Mu pa nasmešek nekoliko zamre, kadar ga začnemo s pravnimi zadevami gnjaviti. Ali pa s kakšnimi vizijami.

    51. David pravi:

      Jankovič računa na še en mandat. Žalostno je to, da ga bo dobil.

    52. Packa pravi:

      blitz, vedno bolj si bojevit. Najbrž zdaj tudi tebe podkuri že, ko vidiš tisti Jokerjev bebavo-žleht nasmešek. Si ugotovil, da nima smisla zvračat krivdo na Koželja? Da so vsi samo podkupljene lutke – Koželj morda ne toliko z denarjem kot s slavo in z upanjem, da se ga bodo ljudje spominjali kot drugega Plečnika – in da v tem mestu obvelja le tisto, kar šerifu v tistem trenutku pade v glavo.
      In zdaj, ko si že skoraj v moji fazi, si upam prepisati komentar bralca pod nekim člankom v Delu: “Zoki je kot sosedov Floki. Ali ukrade, ali pa poščije.”

      P.S: Enkrat mi moraš razložiti, kateri del ob Ljubljanici je nate naredil tak vtis.

    53. blitz blitz pravi:

      david, verjetno res. Ali pa tudi ne

      packa, nene, nisem bojevit, samo motiviran. Tako, da nisem v tvoji fazi. Nima smisla boriti se proti Jankoviču. Bolje je najti nekoga, ki ga bo premagal na volitvah :wink:

    54. Čebelica Maja pravi:

      Kmalu nam bo po vzoru svojega zagrebškega prijatelja Milana po vsem mestu zarisal plačljiva parkirna mesta. In ko jih bo začel še dražiti tako pospešeno kot njegov prijatelj in kolega Bandić, se lahko tudi njemu ovce uprejo. Me prav zanima, ali si bo upal to storiti pred letošnjimi volitvami. Še posebej na moščanskem koncu… (Treba bo napolniti velike nove parkirne hiše press)

    55. Maatjazh Maatjazh pravi:

      dajana #31 : “… Kaj pa je že spet župan naredil narobe? A je naredil kaj protizakonitega? Ni. Nekdo bo dobil službo, a po zakonu pač mora biti prijava za službo v medijih. Torej… škoda tvoje energije za nerganje tam, kjer ni treba.”

      Žal je treba. Jaz blitza v tem primeru absolutno podpiram: namen razpisov za javne službe je, da se izbere najboljše kandidate. Postopki za izbiro naj bi bili vodeni strokovno in objektivno, nikakor politično ali pa celo kar po domače. Vsi potencialni kandidati naj bi bili v postopku enkopravni; obveščeni pravočasno, da bi se lahko ustrezno pripravili na kandidaturo; zmagal naj bi seveda tisti od vseh, ki bi izpolnjeval pogoje v največji možni meri. Smisel tega je, da bi javno podjetje, občina ali država delovali po zaposlitvi najsposobnejših kandidatov še bolje kot do tedaj.

      Čisto drugače žal potekajo stvari v praksi: do službe se pride po zvezah in poznanstvih; ko šef nastavi sorodnika ali prijatelja, je strokovnost oziroma sposobnost zaposlenega zadnji kriterij, če se ga sploh upošteva. Pa tudi potem, ko je zaposlen, ima izbranec pri šefu praviloma protekcijo: lahko dela napake, ne da bi ga klicali na odgovornost, lahko lenari, namesto da bi delal itd. Na drugi strani pa nekdo, ki je visoko usposobljen za isto delo, tega dela ne more opravljati, kar je dvojna škoda.

      Morda bi tvoj pristop k temu problemu, dajana, bolj pasal k zaposlovanju v kakem zasebnem ali družinskem podjetju: tam lahko lastnik zaposluje svoje ljudi, kakor hoče, saj gre prvenstveno za zasebni, ne za javni interes. Toda če tam direktor ne zaposli najboljšega možnega strokovnjaka, ampak svojega nečaka, ki nima kaj dosti pojma in nobenih posebnih kvalitet, razen da je sin njegove sestre, se bo podjetje hitro znašlo v težavah, ali pa ne bo napredovalo, kot bi lahko. Zato je nepotizma in drugih podobnih oblik zaposlovanja v privatnem sektorju manj kot v javnem. Pameten direktor da svojemu nećaku raje nekaj denarja iz lastnega žepa, kot da bi mu pustil delati škodo v svojem podjetju, saj ne more računati na davkoplačevalski denar za pokrivanje poslovnih lukenj, ki v veliki meri nastajajo tudi zaradi tovrstnega kadrovanja.

      Tovrstno prakso smo pri nas sicer prisiljeni gledati, je pa prav, da se nanjo vsaj opozori, sicer bodo tovrstni praktitki anomalije pri kadrovanju mimo osnovnih načel moderne države še naprej jemali kot nekaj samo po sebi umevnega in se obstoječe stanje še dalj časa ne bo izboljšalo.

    56. Packa pravi:

      blitz, can’t wait to see kaj ste naumili.

    57. blitz blitz pravi:

      čebelica, ne vem. Glede prometa imam jaz sicer tudi dokaj ortodoksno mnenje. Parkirišča v mestu naj bodo samo za stanovalce centra, ostalim pa naj naredijo učinkovit mestni promet. Seveda pa to ni naloga za čez noč.

      Ampak tako kot so se lotili, z Urbano namreč, ni veliko upanja, da imajo namen kaj resnega ukreniti.

      matjaž, hvala za podporo. In za izčrpno in jasno razlago. Pomembno je, da ljudi prebudimo. Da se začno zavedati, da ni vseeno, kaj oblastniki počno in da tega ne smemo požreti. Ker bo iz slabega šlo samo na slabše.

      packa, tudi jaz

    Komentiraj



    XHTML: Uporabite lahko naslednje tage: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !