Ekskluzivno – Zoran Janković gre na županske volitve
Objavil blitz, dne 28.01.2012
Medtem, ko javnost in mediji bolj ali manj ugibajo, kaj bo po mandatarskem debaklu v prihodnje počel Zoran Janković, je Blitz iz dobro obveščenih krogov dobil namig, da se bo predsednik PS na nadomestnih volitvah potegoval za župana prestolnice.
Pa ne gre za kakšne hude skrivalnice, iz dobro obveščenih krogov sem namreč dobil namig, da je napoved kandidature oziroma dokaz zanjo že javno objavljen, na očeh komurkoli, kdor se bi le malo potrudil iskati. Pri tem se človek seveda vpraša, kaj počno naši vrli novinarji.
Dokaz je sicer posreden, a poveden. Na 14.seji mestnega sveta MOL, ki bo potekala 13.2., je namreč na dnevnem redu tudi obravnava predlogov sprememb in dopolnitev statuta MOL in to po hitrem postopku. Ena od zanimivejših sprememb, ki jo razumem kot posredno napoved Jankovićeve ponovne kandidature, je, da bo s spremembo 51.člena statuta odpravljena omejitev, ki je doslej določala, da lahko župan samostojno, brez odobritve MS, izvaja posle s stvarnim občinskim premoženjem do vrednosti 2 mio EUR.
Za posle nad to vrednostjo je doslej župan potreboval potrditev MS, zdaj pa te omejitve več ne bo. To seveda pomeni, da bo imel župan proste roke, tudi, ko njegova lista ne bo imela več večine v MS. Razen tega bo kakšen posel lažje izvesti dlje od oči javnosti.
Seveda v obrazložitvi ne piše, da hočejo dati županu več pooblastil, temveč se predlagatelji sklicujejo na uskladitev z nadrejenim zakonom, ki ne dovoljuje omejevanja odločanja. Ampak zakaj bo potem (tako nesporen) predlog obravnavan šele zdaj, če je bil pripravljen že pred enim letom – takrat je bil umaknjen s seje, bilo je tudi nekaj amandmajev, predvsem Jazbinškov je bil natančno utemeljen. No, Statutarna komisija je vse amandmaje zavrnila. Itak. S podpisom predsednice Maše Kociper.
No, predlog sprememb se je ponovno pojavil na dnevnem redu. Tik pred županskimi volitvami. Ali je to napoved kandidature?


28.01.2012 20:14
Že sam napovedani datum županskih volitev v Ljubljani pove vse. Za vsak slučaj…., ki pa se je v parlamentu danes popoldne zgodil. Kdo je že v predvolilnem času o nekom drugem neprestano pred javnostjo ponavljal- eno govori, drugo dela?!
28.01.2012 21:06
Ubogi ljubljančani, kar smilite se mi – ali ne bo gnoj tokrat vendarle predrag in pretežak za vas ?
28.01.2012 21:18
In mi te kurčeve avanture plačujemo in kot bebci hodimo na volitve vsake dva meseca. Nikomur se ne zdi čudno. Še najmanj novinarjem. Takšni, kakršni naši mediji so, se ne čudim, če jih bo Janša spet ribal. Jaz mu dam vedno bolj prav.
28.01.2012 22:01
Rak, seveda – je pa tole tudi edino, kar v politiki obvlada
županovanje, kako misliš “bo”? Je že! Samo mnogi mislijo, da je zlato
chef, ti si tak pravi primerek, kako ljudje dozorevajo – od jeznih mladeničev, revolucionarjev počasi postajajo vse bolj konzervativni in “zadrti”.
28.01.2012 22:14
@Blitz
Očitno “bo”, če so ga do zdaj podpirali, potem do sedaj še ni dovolj težak.
28.01.2012 22:35
zoki, zoki, zoki, pa še taužentkrat zoki, zoki, zoki…
samo da ja ostane na oni strani trojan
28.01.2012 23:02
A ni ravno Jankovič rekel Pahorju, da ko greš, greš?
29.01.2012 08:23
Hec je, da sem pravzarav bolj liberalec kot konzervativec … je pa res, da je tudi Janša bolj liberalec kot Janković. Kar je še en dokaz več, da imajo levo usmerjeni volivci večinoma zamegljen razum, ki ne seže dlje od vprašanja pravic istospolno usmerjenih in ločitve cerkve od države (pa neke bizarne afere v zvezi s tanki, kjer bi, če ne Janša, državo okradel kdo drug). Seveda je pa res, da je vprašanje gospodarstva za tiste, ki imajo udobne službe in jim ni treba ustvarjati ali preživeti, šele drugotnega pomena. Oziroma jim je najpomembneje, da je trg delovne sile kolikor mogoče rigiden. Pa da seveda podpira nesposobneže.
Jaz, na primer, bi verjetno lahko v tej državi postal samostojni kulturni delavec – prispevke bi mi plačevala država. Ampak ker sem sposobnejši in bom zaslužil (pa tudi ustvaril) več (in niti pod razno ne veliko, ko odštejem dejanske stroške), ne morem biti samostojni kulturni delavec. Že v redu, pravilno je, da plačujemo davke, hočem povedat, da je ta kategorija navaden nesmisel.
29.01.2012 09:51
taresna, blagor vam
david, ja, pa saj se tega drži. rekel je “greš”, ne “grem”
chef, itak, o tem sem že pisal, nekje, nekoč. SDS v resnici predstavlja srednisko stranko, liberalno, pri njih ni veliko konzervativnega.
Če sem čisto odkrit – sploh ne vem, koga drugega kot Janšo bi ti pri nas lahko volil. Za razliko od mene, ki sem vendarle bolj konzervativne sorte…
29.01.2012 10:04
Zakaj pa ne bi kandidiral? Bil je uspešen župan. Ljudje ga imajo radi, pa če si Jazbinšek še tako brusi jezik in podaja ovadbe ( to dela, kar ga poznam).Novinarji, ki dajo malo na strokovno etiko, ne bodo pobirali le govorice po koluarjih, pač pa počakali na verodostojne vire.V vsakem primeru bomo bralci, sploh pa volilci, zvedeli pravočasno za Jankovičevo odločitev.
29.01.2012 10:10
Joj Blitz in ostali, a ste sadisti! Ne nam še soli dosipavati na rano, nam, ki smo volili Jankovića. Moj glas (ki bi po srcu sicer bil šel SD) sicer ne bi nič spremenil, jezim se pa za v rit ugriznit, da sem volila J. Malo si štejem kot olajševalno okoliščino, da nisem bila toliko za njega, kot proti drugemu J.
(Nisem sama, se mi zdi
).
Blitz, glede na to, kaj nas čaka v prihodnjih letih, bo tvoj blog dobival vedno večji zagon.
29.01.2012 10:16
stric marč, ali sem se morda v zapisu kaj opredeljeval? Samo obvestil sem javnost, da bo Janković kandidiral.
županja, upam, da ne. Se na vse pretege trudim, da ne bi pisal o politiki in o Jankoviću, pa mi ne uspeva najbolje. Ampak gre na boljše, v glavi imam na kupe idej, o čem bi rad pisal…
29.01.2012 12:52
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=a05d6hzMepI
29.01.2012 12:54
sorry, ker sem pripel link, poglejte si velikega srbina, ki mu je vse “dala” – Slovenija )ne Srbija). Velja tudi za “trenerkarje”.
29.01.2012 13:32
David, s svojim komentarjem in z linkom si dal debati šele pravo globino.
29.01.2012 13:39
david, meni se pa ne zdi nič narobe. Logično je, da so sosedje ponosni nanj. Saj se tudi mi radi pohvalimo z astronavti ali graditelji letal naših korenin. Dejstvo je, da je Janković od srbskih politikov izven matice segel skoraj najdlje. Nekako tako daleč, kot Rod Blagojevich.
http://en.wikipedia.org/wiki/Rod_Blagojevich
29.01.2012 13:48
Blitz, moja poanta ni v tem. Poanta je v tem, da je uspeh “velikega srbina” sponzorirala Slovenija. V Mercator ga je nastavil Rop, uspeh njegove trgovske verige so plačali mali trgovci in mercatorjevi oziroma electini podizvajalci, njegove posle je sponzorirala NLB (beri: davkoplačevalci) in podpirajo ga določene projugoslovanske slovenske strukture politike. Tudi ljudje, ki so podpisali odlok o razorožitvi TO.
Sicer pa, hvala bogu, da so krediti postali predragi.
29.01.2012 13:57
Blitz, upajmo (kljub vsemu), da Janković ne bo končal kot mr. Blagojevich…
David, tudi če vse drži, kar si naštel – kakšno zvezo ima s tem Jankovićevo poreklo? Zelo lahko si predstavljam tudi kakšnega čistokrvno slovenskega modela, ki bi imel (ima) enako ali podobno “sponzorirano” kariero.
29.01.2012 14:00
david, to vse drži, ampak nima zveze s tem, da je srbske narodnosti. So botri pač izbrali njega, lahko bi koga drugega.
Ampak tudi “naš” letalski konstruktor, pa kanadski nadškof, pa … in nenazadnje Pedro Opeka so vse, kar so dosegli, dosegli brez podpore matice. Kar pa ne pomeni, da mi ne bi smeli biti ponosni nanje.
Seveda pa s tem nikakor nočem primerjati Opeke z Jankovićem, Bog ne daj…
29.01.2012 14:04
Županja, jaz sem imel žal priložnost njegovo delo občutiti neposredno, tako, da nisem omejen na to, kar poročajo mediji. In na podlagi tega se ne strinjam s tabo – računam, da Janković bo končal, kot Rod Blagojevich. Tisto, kar sem videl, vsekakor ni bili niti na neznanem kraju, niti ob neznanem času…
29.01.2012 14:55
Blitz, saj ni, da ti ne verjamem. Če ima res (dovolj hude) grehe, naj jih plača, se popolnoma strinjam. Moje “upanje”, da ZJ ne bo končal kot je RB, je mišljeno kot upanje, da takih grehov nima.
Sploh pa – če ga bo kdo zdaj dobro obdelal, ga bo novi vladar.
Še posebno, če bo srčkana epizoda s tožilstvom v naročju notranjega ministrstva obveljala…
29.01.2012 15:08
Upam, da je nam Ljubljancanom dovolj Jankovica. Nekdo Bo moral vrniti dolgove katere nam je nakopal Jankovic. Graditi in delati s tujim denarjem bi znala tudi moja stara mama. Ko bodo volitve za novega zupana, pa nam Bog naj da veliko razsodnosti in pameti
29.01.2012 16:22
Županja, odločili bodo organi pregona, seveda. A glede na stanje v naši državi seveda ne bom presenečen, če ne bo iz vsega nič.
Rac, upanje umre zadnje
29.01.2012 17:15
a je JZ od Čak Norisa kupil licenco, da enkrat prideš dvakrat
29.01.2012 17:52
Ja, naj omenim še nezdružljivost funkcije, ki pa se je nisem sam izmislil.
29.01.2012 19:16
No vidite Slovenci kakšni hinavci so komunjare.
29.01.2012 19:37
upam, da misel ”levičarji imajo totalno oprane možgane” NI že floskula….
Glede na število porabljenih robčkov v teh dneh, se mi zdi, da nekaj ni vredu….
pa zakaj, za vraga, NIHČE ne položi kart na mizo in ljudi prisili, da si od zelo blizu ogledajo ZADOLŽITVE LJUBLJANE’
30.01.2012 08:27
nm,
fuga, ?
Mm, saj smo vendar v demokraciji, ne moreš ljudi siliti. Problem je v tem, kar se je pokazalo na volitvah, da dejansko mnogi verjamejo v tisto: “raje sposoben lopov, kot nesposoben poštenjak”. Italijani so se na tak način furali poldrugo desetletje. Pa saj to ni nič čudnega, glede na to, da se mnogim zdi normalno, da so po vojni izbrisali desetino ljudstva.